Wójt Gminy Osieczna
ogłasza pozakonkursowy nabór na stanowisko urzędnicze
– umowa na zastępstwo
1. Adres jednostki (miejsce pracy) i określenie stanowiska pracy:
Adres jednostki (miejsce pracy): Urząd Gminy Osieczna, ul. Plac 1000 lecia 1, 83 - 242 Osieczna
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. podatków i opłat, księgowości oraz działalności gospodarczej, handlu i usług
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie o profilu ekonomicznym,
- minimum trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
- znajomość programów do obsługi podatków i opłat lokalnych,
- znajomość prawa w zakresie procedur podatkowych,
- znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw:
- o podatkach i opłatach lokalnych,
- o podatku rolnym,
- o podatku leśnym,
- ordynacja podatkowa,
- o opłacie skarbowej,
- o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- o samorządzie gminnym,
- o finansach publicznych.
3. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- umiejętność pracy samodzielnej, jak również w zespole,
- umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatków: od nieruchomości, leśnego, rolnego i od środków transportowych oraz bieżąca aktualizacja dokonanego wymiaru zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymiaru podatkowego, zmiany wymiaru podatkowego, umorzenia, rozłożenia na raty i przesunięcia terminu płatności,
- wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych,
- prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej dla przedsiębiorców.
5. Warunki pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (j.t.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Osieczna
- wynagrodzenie wypłacane do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze,
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami urzędu,
- miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku (bez windy).
6. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącupoprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w lutym 2015 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Osieczna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Osieczna (sekretariat, pokój nr 9) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Osieczna, ul. Plac 1000-lecia 1, 83-242 Osieczna (z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. podatków i opłat, księgowości oraz działalności gospodarczej, handlu i usług”) w terminie do dnia 10 kwietnia 2015 r. do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres mailowy, a w przypadku braku poczty elektronicznej drogą telefoniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Osieczna.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.).
INFORMACJA
Wójta Gminy Osieczna o wyniku pozakonkursowego naboru na stanowisko urzędnicze - umowa na zastępstwo.