2018-01-09

Lokalizacja Inwestycji Celu Publicznego - 2018 rok


  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 12 grudnia 2018 roku zawiadamiające, że w toku postepowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizacje inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Osieczna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną została wydana decyzja Wójta Gminy Osieczna nr 5/2018 ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego z dnia 12.12.2018 roku.
     

  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 11 grudnia 2018 roku zawiadamiające, że w toku postepowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie oczyszczalni ścieków z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi publicznej oraz odcinkiem sieci wodociągowej i odcinkiem sieci kablowej nn. na terenie działek nr 602, 601, 603/3, 610, 603/10 w obrębie ewidencyjnym Osieczna, gmina Osieczna została wydana decyzja Wójta Gminy Osieczna nr 4/2018 ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego z dnia 11.12.2018 roku.
     

  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 16 listopada 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Osieczna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wpłynęło: 1) Pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku nr RDOŚ-Gd-WZP.612.66.41.2018.IKO.1; 2) Postanowienie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku ZS.224.4.143.2018.JC; 3) Postanowienie Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gd. nr PZD.4201.27.2018.MCh.
     

  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 09 listopada 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie oczyszczalni ścieków z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi publicznej gminnej oraz odcinkiem sieci wodociągowej i odcinkiem sieci kablowej nn. na terenie działek nr 602, 601, 603/3, 610 i 603/10 w obrębie ewidencyjnym Osieczna, gmina Osieczna wpłynęło: 1) Pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku nr RDOŚ-Gd-WZP.612.66.43.2018.KO.1 z dnia 7.09.2018 r.; 2) Postanowienie Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku ZS.224.4.141.2018.JC z dnia 30.10.2018 r.
     

  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 20 września 2018 r. zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN i 15 kV na terenie działek nr 5/7; 23/4; 23/6; 23/3; 22/1; 20/1; 19 w obrębie ewidencyjnym Klaniny, gmina Osieczna, została wydana decyzja Wójta Gminy Osieczna nr 3/2018 ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego z dnia 20.09.2018 r.
     

  • OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Osieczna  o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Osieczna wraz z niezbędną  infrastruktury techniczną
     

  • OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Osieczna o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na budowie oczyszczalni ścieków z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi publicznej gminnej oraz odcinkiem sieci wodociągowej  i odcinkiem sieci kablowej nn. na terenie działek nr: 602, 601, 603/3. 610. 603/10w obrębie ewidencyjnym Osieczna  gmina Osieczna.
     

  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 27 sierpnia 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego wznowionego w dniu 30.07.2018r. w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15 / 0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-04 kV na terenie działek nr: 5/7;23/4;23/6;23/3;22/1;20/1;19 w obrębie ewidencyjnym Klaniny  gmina Osieczna wpłynęłoc pismo Regionalnego Dyrektora Lasów Państwowych w Gdańsku dotyczące uzgodnienia w/w projektu decyzji.

    Jednocześnie działając w oparciu o art. 10 § 1 oraz 81 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego tutejszy organ zakończył postępowanie dowodowe w ww. sprawie i przystąpi do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego.

  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 07 sierpnia 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/ 0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-04 kV na terenie działek nr 5/7; 23/4; 23/6; 23/3; 22/1; 20/1; 19 w obrębie ewidencyjnym Klaniny, gmina Osieczna zostało wydane postanowienie Wójta Gminy Osieczna z dnia 7.08.2018 roku wznawiające postępowanie administracyjne.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 30 lipca 2018 roku zawiadamiające, że wydana decyzja lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 2/2018 z dnia 17.04.2018 r. na wniosek ENERGA-OPERATOR S.A. Oddział w Gdańsku z siedzibą przy ul. Marynarki Polskiej 130, 80-857 Gdańsk w imieniu, której działa Pan Stanisław Skulimowski nie została uzgodniona z Dyrektorem Regionalnym Lasów Państwowych w Gdańsku, wobec powyższego należy wznowić postępowanie w celu usunięcia wady decyzji. Zakres oddziaływania inwestycji dotyczącej postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-0,4 kV obejmuje działki nr: 5/7; 23/4; 23/6; 23/3; 22/1; 20/1; 19 w obrębie ewidencyjnym Klaniny, gmina Osieczna.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 18 kwietnia 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-0,4 kV na terenie działek nr 5/7, 23/4, 23/6, 23/3, 22/1, 19 w obrębie ewidencyjnym Klaniny gmina Osieczna, została wydana decyzja Wójta Gminy Osieczna nr 2/2018 ustalająca lokalizację celu publicznego z dnia 17.04.2018 roku.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 27 marca 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-0,4 kV na terenie działek nr 5/7; 23/4; 23/6; 23/3; 22/1; 20/1; 19 w obrębie ewidencyjnym Klaniny, gmina Osieczna wpłynęło: Pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku nr RDOŚ-Gd-WZP.612.66.17.2018.IKO.1 z dnia 10.03.2018 r. dotyczące uzgodnienia w/w projektu decyzji.
     
  • Obwieszczenie Wójta  Gminy Osieczna z dnia 21 marca 2018 roku zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego , dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-0,4 kV oraz złączy kablowych nn-0,4 kV do zasilania dwóch budynków mieszkalnych na terenie działek nr 442, 59, 36, 60, 67, 74, 440/4, 440/5, 77/4, 77/3, 440/3 w obrębie ewidencyjnym Zimne Zdroje, gmina Osieczna została wydana decyzja Wójta Gminy Osieczna nr 1/2018 ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego z dnia 21.03.2018 roku.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 01 marca 2018 r. zawiadamiające o zwiększeniu zakresu oddziaływania inwestycji dotyczącej postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-0,4 kV na terenie działek nr 5/7, 23/4, 23/6, 23/3, 22/1, 20/1 w obrębie ewidencyjnym Klaniny gmina Osieczna o działkę nr 19 obręb Klaniny gmina Osieczna.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 26 lutego 2018 r. zawiadamiające, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-04 kV oraz złączy kablowych nn-0,4 kV do zasilania dwóch budynków mieszkalnych na terenie działek nr 442, 59, 36, 60, 67, 68, 74, 440/4, 440/5, 77/4, 77/3, 440/3 w obrębie ewidencyjnym Zimne Zdroje, gmina Osieczna wpłynęło: 1) Pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku nr RDOŚ-Gd-WZP.612.66.2.2018.IKO.1 dotyczące uzgodnienia w/w projektu decyzji. 2) Decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie nr GD.RPP.611.67.1.2018.SZ dotyczące uzgodnienia w/w projektu decyzji.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 31 stycznia 2018 r. zawiadamiające o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-04 na terenie działek nr: 5/7; 23/4; 23/6; 23/3; 22/1; 20/1 w obrębie ewidencyjnym Klaniny gmina Osieczna.
     
  • Obwieszczenie Wójta Gminy Osieczna z dnia 9 stycznia 2018 r. zawiadamiające o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV, linii kablowych SN 15 kV i nn-0,4 kV oraz złączy kablowych nn-0,4 kV do zasilania dwóch budynków mieszkalnych na terenie działek nr: 442, 59, 36, 60, 67, 68, 74, 440/5, 77/4, 77/3, 440/3 w obrębie ewidencyjnym Zimne Zdroje gmina Osieczna.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..